Els Amics “Baldufa”: Artà-Formentera-Argentona-Eïvissa

31/07/2010
Els Amics a Llorenç del Penedès
10/08/2010
Quatre actuacions, algunes festes, cinc avions (amb quatre retards), dos ferris (un d’ells amb tramuntana i la mar moguda), molta música, algun tiberi amb sobretaula musical improvisada, molts riures, abraçades i bon rotllo. Això ha estat aquesta setmana boja amb Els Amics de les Arts i la Bed&Banda. I aquest n’és el resum.

3/8 Artà, Mallorca

Avui som a Artà, a un acte organitzat per l’Obra Cultural Balear. L’actuació és a la plaça del Santuari de St. Salvador, el ple és absolut i el públic està entregadíssim. Acompanyen a Els Amics la secció de vents, en Genís, en Sidro i l’Andrés, que moments abans de les proves ja encandilava a les mallorquines amb la trompeta, mentres en Didac, el nostre “cangur mainader”, s’expressava des de dalt d’un balcó darrera l’escenari. Després de l’actuació Els Amics s’immortalitzen amb en Rafel Sedano (grup del Facebook: jo també conec a en Rafel Sedano). Ara toca furgo fins a Palma, on tenim l’hotel que ens espera per dormir, demà matinem per agafar l’avió fins a Eïvissa i el ferri fins a Formentera.

4 i 5/8 St. Francesc, Formentera

Dia de relax a Formentera. Mentre esperem per embarcar a l’avió d’hèlices cap a Eïvissa Els Amics no paren de barrinar i d’apuntar-se qualsevol idea que els passi per la closca. Una vegada instal.lats a l’habitació comunitària de les escoles on dormirem amb els Pirat’s Sound Sistema i El Belda i el conjunt Badabadoc decidim anar a jeure i banyar-nos a la platja. Això és com estar de colònies! Després vindrà el sopar i la primera nit de les Festes de Sta. Maria o Festes de la Terra, amb Oprimits, Revolta 21 i els Pirat’s Sound Sistema, actuació en la que en Didac va fer incursió a l’escenari per gaudir encara més de la festa. Sí senyor!!! A l’hora de retirar-nos ens anem trobant gent pel camí de tornada i no acabem d’arribar mai al llit. Xerrar ens agrada i a aquestes hores de la matinada -hora indeterminada- la fresqueta ens acompanya i ens fa sentir a gust. Finalment ens posem al llit, no sense abans fer algunes fotos, les últimes del dia…

A l’endemà, dia de l’actuació, el dia s’acaba igual que comença, fent fotos, i aquesta vegada no vaig ser jo, que consti! Fins a la nit no torno a treure la càmera de la butxaca, a vegades també va bé resposar de fer tantes fotos, home! Després de l’actuació d’El Belda i el conjunt badabadoc és el moment d’anar a domir, d’aquí a unes poques hores agafem el ferri per tornar.

6/8 Argentona

Molt dur. Així és com es podria definir aquest matí després de dos dies i dues nits a Formentera. Ferri a 2/4 de 10, avió, amb retard suficient com per no arribar a temps a les proves de so -les vam fer com un coet al vespre-, recolida del back-line a St. Andreu i anada cap a Argentona, on es celebra la Garrinada, dins dels actes de la festa major. La pista on es fa el concert queda petita davant la gentada que va al concert, on també actua Trikizio i els DJ Noisy Neighbours. Després de l’actuació d’Els Amics, marxem ràpidament cap a a dormir a, sííííí, a casa!!!!

7/8 Eïvissa, Vila

El vol, també amb retard, ens fa arribar amb el temps just per fer les proves de so. L’empresa de llums i so és la mateixa que hi havia a Formentera, amb el que les coses són més fàcils perquè ja saben de què va la moguda. Gran actuació d’Els Amics amb la Bed&Banda, cada dia estan més compenetrats i van més quadrats, amb el que em faciliten la feina a l’hora de mesclar el so. Després de les fotos i firmes d’autògrafs és el moment de sortir de marxeta per alguns baretos, però ni hi ha fotos -vaig deixar la càmera a l’hotelet- ni crònica, no me’n recordo de massa res, només sé que ens ho vam passar mooooolt bé… Ha ha ha ha!!!

8/8 En algun punt de l’illa

Avui tornem a tenir un dia de relax, cosa que s’agraeix després de la festa d’ahir. Anem a la casa d’uns familiars d’Eïvissa de l’Eduard -moltes gràcies per la invitació- a on fem un asado argentino acompanyat d’altres exquisiteses culinàries. Espectacular!!! És el millor que podíem tenir avui i estem tots encantats i agraïts. La sobretaula acaba amb Els Amics i la Bed&Banda cantant tot tipus i gèneres de cançons (i quan dic tot tipus i gèneres vull dir exactament això, tot tipus i gèneres…). Aquestes són algunes fotos del dia, però també hi haurà vídeos que s’estan cuinant en aquests moments i on podreu veure la magnitud de la cantada improvisada… Després del xeflis és el moment d’anar cap a l’aeropot, tenim el vol a la 1:15 de la matinada i també porta retard… Estem fets pols pel cansament acumulat de tot plegat. Ha estat una gran setmana!

I per si no n’hi hagués prou amb les fotos, tres vídeos…

4 Comments

1. Pol Cruells ha dit:

No hi havia d'haver un tercer vídeo? … ai quina por!

2. Anònim ha dit:

i això que no es veu per la taula una gran quantitat d'ampolles buides… es veu que ho porten a la sang ja de naixament…

3. Moody ha dit:

Boníssims els vídeos! 😀
    Gràcies Kurti perls vídeos caseros, sempre graciosos!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *