2.7 Sala Simfònica Auditori de Girona
8 del matí. Arribo a l’
Auditori de Girona i els
Fires ja hi són!!! Avui tenim un bolo d’aquells si més no curiosos… Actuem a les
JAEM, Jornades per a l’Aprenentatge i l’Ensenyament de les Matemàtiques. Mitja hora d’actuació al migdia, proves de so fins a les 11, d’aquí ve que hàgim matinat.
Anem entrant els instruments i ens trobem amb la grandesa de la Sala Simfònica, ui ui ui, quins nervis!! Però hi ha qui es relaxa al mateix terra de l’escenari, d’això se’n diu integració en el medi.
Proves de so, esmorzar, temps de camerino, vestuari i maquillatge -amb en Casi de Road Manager i en Tete que avui treballa a l’Auditori- i cap a tocar a una estoneta amb unes 800 persones de públic. En Dome se’n surt prou bé de presentar en castellà (que acento a catalán de pueblo tan bonito que tienes hijo) i també de fer alguna que altra broma sobre la música de la
Fireluche i les matemàtiques (música aleatoria basada en las matemáticas del caos). Ha estat un bon concert!
1 Comment
hola kurti,
molto bonic, el teu blog!
com va, sempre donant voltes?
cuida't,
roberto